15 augusti 2012

Helgen som var befann jag mig på LÖFTADALENS FOLKHÖGSKOLA

Den ligger mellan Kungsbacka och Varberg i Hallands län, Åsa kommun.

Fönstrena högst upp i rundeln brukar vara kurs rum men tyvärr inte denna helg, rummet under däremot var det kurs i så några deltagare hade underbar utsikt i dagarna 2. Strålande sol och klarblå himmel hela helgen, full fart vid stranden som ligger bakom rundeln, själv tog jag mig dopp både fredag kväll, lördag morgon, kväll och söndag morgon HELT underbart.  

 Här år några av alla tyger som färgades under lördagen, det var en underbar syn när det var fullt överallt i alla olika färgskalor.

 Jag provade på Screen tryck på mitt svarta tyg, blommor och flygande fåglar.


Är inte klar, kort på kopierings papper, överfört på tyg.

Må så gott/Annette

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Vad fint ställe Löftadalen verkar vara.
    Läckert med alla tyger på tvättlinan. Så snygg ditt tygtryck är.
    Ha det gott, ses snart.

    SvaraRadera
  2. Åh jag är super sugen på en kurs i tygfärgning ser jätte kul ut.

    SvaraRadera