13 februari 2013

Nu när vintern har kommit tillbaka så.....

har jag sytt mig en mys pläd, kunde inte låta dessa katt tyger ligga längre.

                                                      * * *

Har kommit på att åren med barnen går alldeles för fort, i början av Mars åker min 'lilla' Ulrika till USA, Colorado Denver/Boulder som au pair under 1 år.
Så det blir till att planera en resa dit så jag undrar om  det finns någon som vet om det finns någon quiltbutik där???


                                                              *
               Må så gott, vi kanske syns på syfestivalen på lördag

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar kvilt! Älskar färgerna!

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg. Gillar dina färger :) och katterna :)

    SvaraRadera
  3. Så härliga färger Du har kombinerat ihop på Din myspläd. Den var riktigt läcker, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  4. USA är fullt av quiltbutiker och dessutom otroligt BILLIGT, se till att ha en stor väska med.

    SvaraRadera