4 augusti 2013

Glömde något ' over there'


....Sy lusten



är bara borta...

Sen jag kom hem från USA har jag gjort massa saker men INTE sytt, har liksom inte haft någon lust.

I går var jag på fotoutställning på Husby gård , min kusin hade vernissage, mycket fint hon tar kort på i sin trädgård utanför Norrtälje.

I dag har jag varit funktionär på Stockholm Ultra Marathon 6-12
deltagarna sprang 50km alt 100km första start 7.00 och jag stod hela tiden vid Djurgårdsbron. Kunde varit hela dagen till midnatt om jag hade lust men semestern är slut så jobbet kallar i morgon.
är själv hela veckan så jag gör som jag vill !!

                             *       *       *
                                 Må så gott

3 kommentarer:

  1. Åhh, så skoj att börja jobbet.;)
    Men du har haft en rolig sommar, eller hur? USA-resan måste sätta sina spår lång fram i höst.
    Ha det gott, snart börjar höstterminen även för mej.

    SvaraRadera
  2. Bläddra i quilttidningar och -böcker och surfa runt på nätet så kommer nog sylusten farande med nästa plan.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Om Du känner att sylusten inte vill infinna sig så kolla runt lite på andras bloggar och njut. Intresset för lappteknik har Du nog fortfarande och man kan ju ägna sig åt sitt intresse på olika sätt, tycker jag. En vacker dag kommer nog sylusten tillbaka till Dig, tror jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera