21 december 2013

Julkorts byte


                     Nu är det Jul igen....

   Dessa fin kort kom i brevlådan i veckan, var med på årets QoL julkorts byte. De är sydda av (från vänster) Cilla i Täby, Gunilla i Färgelanda och Elisabeth i Solna. Elisabeth höll i bytet i år TACKAR.

Inte har jag sytt så mycket denna månad, tror att julen ställer till ett spratt :)

Men är ju lite ledig under julen så något skall jag hinna med bla Decembers 100 Modern Quilt blocks.


                                          *  *  *
                               Må Så Gott



2 kommentarer:

  1. Åh, så fina kort. Jag hinner aldrig med det där julkortsbytet. Men funderar om jag kanske ska sy några kort under julledigheten, och spara dem till nästa jul??
    Jag vet inte om jag syr alla 100 blocken i City Sampler, men de är ju roliga att sy, så kanske!

    SvaraRadera