13 oktober 2014

  
                              NU ÄR DET JUL HÄR I VÅRT HUS........


       Det skulle man kunna tro! är kanske tidigt ute men denna skulle varit klar till förra julen men när det var dags för quiltningen så försvann energin :(

 Men nu när jag tittade på den så visste jag precis hur jag ville quilta den, sen var den klar i en handvändning :)
Den finns i Fat Quarter 2013 som Julduksmysterium och är 90x90 cm.

              Eftersom det är måndag så länkar jag till Bambi syr 

                               Ha det så bra och sy så det ryker :) :)


                                                *  *  *
                                                    Annette

 


 

   

7 kommentarer:

  1. Så söt din julduk blev, och man behöver inte hasta iväg bara för att det ska bli färdigt! Kram

    SvaraRadera
  2. Bättre sent än aldrig och jag är så glad att du vill INSPIRERA oss med denna fina duk!!Tack för du länkar denna måndag till Visa och Berätta måndag!!Bambikram

    SvaraRadera
  3. Denna blev så fin. Känner lite julaning runtom:-))
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men i år har du en fin julduk!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att vara ute "i god tid"!
      Fin ser den ju ut också!!!
      Färdigt är alltid bäst!
      Kram/Maja

      Radera
  5. Så fin juleduk! Det er fort at noe blir liggende, men bra du fikk gjort den ferdig til kommende jul. :-)

    SvaraRadera