12 januari 2015

Och så var den första klar....
... av 2 beställda, mönstret är AnnAKa och jag har haft det
liggandes en tid så det var riktigt kul att sy när jag fick bottanisera i grått,blått och favvo lila!!
Men nu börjar jag att sakna mina TP block, snart så är jag igång igen :)
Här utanför Stockholm har det snöat sedan i lördags em och är man en löpar nörd så är man, lite snö och modd hindrade inte mig i söndags från att ta mig en tur med mina löparvänner från TSM Running ( vi var tydligen 400 nördar ute, av 1000 anmälda) en underbar runda runt Djurgården, kan bara inte se mig mätt på vackra Djurgården klädd i olika årstider. Tyvärr hinner jag inte ta några kort 'i farten'
Nu är det ju Måndag igen och då är det Visa och Berätta hos Evaj
~ ~ ~
Ha det så bra Annette


4 kommentarer:

  1. Så snygga dina förvaringar för toarullarna blir!

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte annat än att hålla med Dig om att det är härliga färger på tygerna som Du "botaniserat i".

    Dollandesign

    SvaraRadera