26 maj 2013

Bra att ha...                                      
 
 
 
Så att jag kan hitta min väska på mina resor, finns inget mer frustrerande än likadana väskor som snurrar runt på bagage bandet, men nu kan jag se den på LÅÅÅngt håll... hittade mönstret i Fat Quater nr 1 2013.

Endast 13 arbetsdagar kvar innan sommarlov, sen blir det bla. en syhelg i Luleå med vänner från QoL-träff (2: gången jag är där) Tur att jag har sommarlov samma dag, Andreas går ut 9:an  sen Arlanda.
                                                        *
Efter midsommar endagars kurs för Kristina i Uppsala.
                                                        *
Sen i början av juli skall jag för första gången l till Mora och Ovansiljans quiltförenings mässhelg, skall bli kul att se utställningar och träffa syvänner.
                                                        *
Samma dag som Uffe med bror och våran Andreas skall lyssna på  Iron Maiden på kvällen är det nog lika bra att jag flyr fältet ( av erfarenhet så brukar det spelas på HÖG volym så man kommer i stämning)
Skall lära mig att färga tyg i Östhammar med vänner från  Blockmakarna.

                                                *    *    *
                                     Må så gott och NJUT av våren


5 kommentarer:

  1. En mycket god ide´ av Dig att sy tre små märklappar till Dina resväskor! Det låter som Du har flera trevliga syrelaterade "syupplevelser" att se fram emot denna sommaren, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt!
    Vi ska på samma skojsiga saker du och jag. :)))
    Planerar o längtar...

    Smarta bagagelappar! Ska kanske göra någon jag med.

    Ha det gott, kram till dej.

    SvaraRadera
  3. Fina adresslappar! Det är ett bra tips för ev. resor, tack!
    Vi kanske ses igen hos Brita, om nu inget annat kommer i vägen!

    SvaraRadera
  4. Praktiskt med färgglada "taggar"

    SvaraRadera
  5. Vilka kul adresslappar att ha på resväskorna. Du verkar ha fullt program i sommar och kul kommer du att ha! Kram

    SvaraRadera