24 november 2013

Novembers block


      
                    November snart slut......


                                                        ...men jag är klar med blocken :)
                             
                         Så nu kan jag sy lite annat eller så skall jag börja med julstöket.
       Som alla andra så har jag så mycket idér i huvudet men lite för lite tid eller.....
    
                  Men det är bara att göra som dagen faller sig, några julkort är nog prio 1
                                    sen får jag se vad som faller mig in.
                                    
                                 Familjen å jag var på IKEA i går och köpte lite nytt till
                                       vardagsrummet och i dag handlade jag gardiner
                                         på Olssons tyger 6 m tror nog att jag vill ha upp dem
                                                                 INNAN jul !!!!

                                                                          ~~~~
                                                                          Må så gott


                                     
                                                        
         
                                                                                 
                                                                               
                                                



                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar