26 januari 2014

Mysig berättelse

Köpte mig en bok....

..... Bilden fick avgöra boken, tyckte att trådrullen var en bra bok.

Och det var den, så nu vill jag ge den till någon som vill läsa en liten och mysig berättelse.

Skriv bara en kommentar under veckan så får boken en ny ägare nästa helg :)

< < < Må så gott > > >

Om detta ser konstigt ut så hittar jag inte vart jag "förhandsgranskar" i appen som jag bloggar via i min IPad, suck

Men jag lär mig med tiden, hoppas jag !! Hittar inte färg symbolen heller !!

Annette

 

6 kommentarer:

  1. Haha, en trådrullebok vill jag gärna läsa!
    Hoppas på tur.

    Ditt blogginlägg ser bra ut, övning ger färdighet. :)
    Ha de'

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé att skicka en bra bok vidare. jag är en riktig bokslukare, så jag är gärna med på din utlottning.

    SvaraRadera
  3. Omslaget ser lockande ut :) Jag vill gärna vara med i utlottningen. Kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. Gillar att läsa o sy, så en trådrullebok vore ju kul. Kram Märit

    SvaraRadera
  5. Vilken det var på den här boken! Blir nog tvungen att inhandla denna om den inte kommer hem till mig som en liten vinst.... Kram från Lena i Örebro

    SvaraRadera
  6. Den ser spännande ut, hoppas på tur då jag just nu inte har någon bok vid sängkanten.
    Eva

    SvaraRadera