15 juni 2014

Syyyyyyyy

Åååå vad det är kul med 'SY LAN'

Vi är ett gäng från 'listan, Quilt och Lappteknik' som denna helg är i Luleå hos

Brita i Quilterian. Vi roar oss kungligt och maskinerna går varma, det kan jag lova!!!


Detta är ett av mina projekt denna helg, min vinst i Sne rallyt (som jag kommer att
lotta vidare i början på nästa vecka) sedan får vi se vad jag hittar på i dag.
Får man börja dagen med att sitta på en bänk och ha denna utsikt så kan det
bara gå bra !!!
Må så gott alla mina sy vänner
Annette
 


 

 

 



 

 

 

5 kommentarer:

  1. Jag kan gott föreställa mig hur kul det känns att vara på "Sy lan"!
    När det dessutom är i en butik är det ju ännu bättre, kan jag tro.
    Roa Er och njut av hjärtans lust, säger jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Ja, om man startar dagen med den utsikten så lär det bli en bra dag! SyLan kallar du det och vi kallar det Symester! ;-) För min del är det dags med en vecka efter midsommar - och jag längtar!!!
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Önskar dig också ett fint slut på detta LAN.Snerallyvinsten blir mycket läcker och kanske också sammanfattar er härliga helg.Vi kanske ses ett annat år då vi i år firade kära vänner som är 100 år tillsammans.

    SvaraRadera
  4. Jättebra! :-)
    Urläcker blev din Sne-nesse också!

    SvaraRadera