17 augusti 2014

Rosa

I år var färgen ' lax rosa'


Tänk dig drygt 40 000 löpare i likadana tröjor, som ringlar sig som en orm rund Söder i Stockholm,

på kvällen dessutom !!

Helt underbar som vanligt att springa 'i ormen' , tur att jag hade kommit överens med Marianne om var vi skulle träffas annars är det liksom OMÖJLIGT att hitta någon man känner. Lite svårt att säga ' kolla efter en rosa tröja ;;;)))

Men döm av förvåning när grannen Eva med 1/3 söner ser mig efter målgången ::))

Även om jag inte försökte så jätte hårt så blev det en helt ok tid, under timmen i alla fall.

Nu är nästa tävling Tjejmilen 6/9 i Stockholm, då är det Gärdet och Djurgården som invaderas av löparkarriär nördar;))

< < > >

Må så gott Annette


 

2 kommentarer:

  1. Du bara springer o springer :))
    Grattis till ett genomfört lopp. Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Jag som inte springer och definitivt inte på asfalt är lite avis, midnattsloppet är härligt! Ibland åker jag och tittar på.

    SvaraRadera