15 juli 2015

Semester,eller semester......

Höll på att var en tjuv vid våran sena lunch i dag, men det var ju mina bestik eller hur!
Hm trodde vi var på Kreta men nog för att jag ville till Kalymnos och hälsa på kära vännen Catarina !
Hoppas inte att det börjar brinna, eller när skall dessa användas ???

Skönt har vi det i alla fall, fast nog blev jag sy sugen när jag tittar på kuddarna på sängen!!




Lite för blekt igentligen men kan bli ur snyggt tycker jag, något sytt i dessa färger blir det garanterat
Nej nu skall vi ut och äta middag Kalispéra


2 kommentarer:

  1. Hih... ja, det var ju verkligen dina bestick!
    Och man får ju hoppas att det inte börjar brinna....
    Hoppas ni har det skönt! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Verkligen Annette-bestick! ;-)
    Trevlig semester!

    SvaraRadera