26 oktober 2013

'Korgar' och Syfestivalen

  


               Inte 1


                               Inte heller 2

 

                                             utan 15 st


                              gick av bara farten, dessa korgar är
                                    beroende framkallande !

                                    ******
   Var på syfestivalen i Stockholm i går, blev en del inhandlat.

                             knappar kan jag inte få för många av
                               gick åt en del till 'korgarna'

                                              * * * *
                                            Må Så Gott
                                       







6 kommentarer:

  1. 15 korgar, det var inte dåligt! Jag ska till syfestivalen i morgon, hoppas det finns kvar några godbitar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så många trevliga korgar du har gjort och fina inköp på Syfestivalen! Kram

    SvaraRadera
  3. Hela 15 korgar, inte dåligt att sy så många på en gång. Fina fynd du gjort på syfestivalen!

    SvaraRadera
  4. Du milde tid - 15 st korgar. Jag har sytt EN :-)
    Kul att se dina inköp.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det var en "hög med gott och blandat" som Du sytt och lagt på bordet. Dina korgar ser så läckra ut där de ligger, tycker jag.
    Håller med Dig om att dessa korgar är så kul att sy. Än så längre har jag bara sytt två stycken. Men det blir nog fler, tror jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  6. Oj, vad många korgar! :-) Men de var himla roliga att sy!
    Finfina inköp du gjort, önskar man varit där...

    SvaraRadera