22 april 2014

Aprils månads block och Skapa av lappar.



                    Ännu en månad avklarad...

...hann även att sy klart Tula Pink's denna månad trots att jag inte syr så mycket just nu.
Vet inte varför det blir så lite sytt, kan det vara ljuset tro, eller något annat som lockar.

Även jag har sytt några cirkel necessärer som så många andra, boken som jag tror är inspiration till dessa 'Skapa av lappar' Av Annie Eikenes kom ut 2001 och finns ju inte att köpa i bokhandeln men jag lyckades att få tag på den på Tradera.

Så nu kan jag få mer inspiration och sy mera necessärer av 'scraps'

                         * * * *
                                 Må så gott

2 kommentarer:

  1. En gammal goding till bok du fått tag på. En favorit för mej, trots sin ålder.
    :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren! Just nu är det så mycket som lockar utomhus, det blir inte heller mycket sytt här!
    Dina TP block är så snygga!

    SvaraRadera