13 april 2014

Osorterad scraps



   Jag säger då det.....


.....Syr blir det inte mycket av bara lite, men jag fick ett ryck med mina "scraps"
Den LILA korgen var full till bristningsgräns med OSORTERAD SCRAPS !!!
Var in på Clas Ohlson och köpte några förvaringar och sen tog jag med HELA korgen till träffen med min grupp Blockmakarna i Norrtälje och sorterade, sorterade och sorterade PUST !!!

Färg sorteringen var inte lätt och naturligtvis hade jag köpt för få förvaringar, men nu är jag på G sen skall jag få inspiration till att skära till och stryka :))

Nu är det bara att ladda inför påsk 4 dagar ledigt så nog skall jag sy !!!

                                      *  *  *  *  *
                               MÅ SÅ GOTT

4 kommentarer:

  1. Varsin burk till var färg och fina korgen är tom :)

    Fyra dagar jobb till för mej, sen har jag påsklov, härligt!
    Ha det gott, ses på annandan.

    SvaraRadera
  2. Du kommer att sy något alldeles ljuvligt av alla dessa scraps är jag säker på !!Lycka till Annette/Bambikram

    SvaraRadera
  3. Det tar sin lilla tid att sortera men du är ju på gång! Skönt när det är klart! Kram

    SvaraRadera
  4. Tänk att dessa scrapskorgar aldrig någonsin blir tomma??? Man syr och syr av det som ligger där, men inte blir man utan!
    Lycka till med din scrapssömnad!

    SvaraRadera